Lipnus popierius spaudai

Herma

Turėdama daugiau nei 1 000 darbuotojų ir metinę apyvartą, viršijančią 360 mln. EUR, Herma viena iš pirmaujančių Europoje lipnių technologijų gamintojų. Tai yra šeimos valdomas ir į vertybes orientuotas novatoriškas ir tvarus verslas.

Herma logo

HERMAexquisite lipnus popierius gėrimų etiketėms

HERMAexquisite vyno butelių asortimentas jau yra gerai žinomas – jis ypatingai keičia vyno butelio išvaizdą. Tačiau HERMAexquisite naudojamas ne tik vyno sektoriuje, nes yra nusistovėjęs faktas, kad išraiškingos etiketės yra būtinos sėkmingai rinkodarai. HERMA daugiasluoksnių klijų technologijos dėka tokios etiketės puikiai prilimpa net prie drėgnų paviršių. Todėl HERMA medžiagų taip pat galima rasti ant craft stiliaus alaus, kuris vis labiau populiarėja. Butelių išvaizda yra lemiamas veiksnys. HERMA sukūrė HERMAexquisite asortimentą specialiai tokiems iššūkiams.

Naudojant daugiasluoksnę technologiją, o tai reiškia, kad vienu metu dengiami du skirtingi klijų sluoksniai, be kita ko, gaunamos puikios klijų savybės vėsiomis / drėgnomis sąlygomis. 62W klijai lengvai įveikia net ypač kritinį šaldytuvo testą: etiketė su šiais klijais neatsiklijuoja net ilgai būnant šaldytuve. Tokiu būdu HERMAexquisite taip pat suteikia optimalias technines sąlygas vizualiai patrauklioms etiketėms ant alaus butelių.

Herma gėrimų etikečių popierius

HERMA lipnus popierius maisto pakuotėms

Jūs valgote akimis – tai pasakytina ne tik apie maistą, bet ir apie pakuotes bei etiketes. Bet išvaizda yra tik vienas veiksnys spausdinant etiketes. Maisto etiketės klijuojamos itin sunkiomis sąlygomis. Reikia atsižvelgti ir į teisinius reikalavimus. Visų pirma reikia užtikrinti, kad klijai ir etiketės medžiagos nepatektų į maistą.

  • Aukštas lipnumas
  • Nejautrus drėgniems ir šaltiems paviršiams
  • Tinka pasterizuoti
  • Tinka giliam užšaldymui
  • Bekontaktinis ženklinimas
  • Geros perforacijos savybės
  • Atsparus aliejui ir riebalams
Herma lipnus popierius maisto pakuotėms

HERMA lipnus popierius kosmetikos etiketėms

Kosmetikos pramonėje etiketės turi ne tik perduoti informaciją. Jokiame kitame sektoriuje etiketės išvaizda ir dizainas nėra tokie svarbūs. Etiketės yra pagrindinė reklamos priemonė: jos perteikia prekės ženklo įvaizdį, pritraukia dėmesį ir daro įtaką pirkimo sprendimams.

  • Nejautrumas vandeniui
  • Atsparumas valymo priemonėms
  • Atsparumas  naftos produktams
  • Geras sukibimas ant apvalių kampų
  • Patvarumas
  • Metalo išvaizda
  • Didelis skaidrumas
  • Lankstumas ir tamprumas
  • Tvirtumas
Herma lipnus popierius kosmetikai